Bidrottningen

Alla inlägg under november 2009

Av Bidrottningen - 5 november 2009 09:29

Hemma idag med hostig, men pigg, lilla M. Skönt att hinna med allt som "ligger" här hemma.

Har börjat röja bland tvätt i källaren. Varför kan ingen uppfinna en maskin som tar upp tvätten och sorterar in den i lådor och skåp??!!! Det är SÅ tråkigt!!

Tittar ut genom fönstret och ser snöflingor singla ner mot marken. Vi är lovade upp mot 5 cm till kvällen!! :-)))


Igår kväll scrappade jag två julkort(!!). Det tar ett tag innan man kommer på hur man vill ha det. ("man"= jag! *s*)

Kikar i tidningar och på nätet. Finns massor med inspiration. SÅ KUL!!!!

Använde bl a två nya stämplar som jag beställde från Pysseltagen i tisdags och fick hem igår. Supersnabb leverans! Fler stämplar beställda hos Stämpelgården. Få se när de kommer!

 

Av Bidrottningen - 3 november 2009 13:11

Kan det fungera att shoppa loss lite när man är nere?? Eller sker det av sig självt kanske??

Jag gick i alla fall lös på allt juligt i tidningshyllan på IcaMAXI idag.

Orsak:

JAg hade min vägdag idag och de futtiga hektona jag tappade förra veckan har kommit tillbaka. De smyger sig väl på, på nätterna, de jävlarna. :-((((

Jag har kört stenhårt low carb och inget fusk i två veckor. Summasumarum +-0 kg. Är det nån idé att fortsätta kan man fråga sig????? Kanske men i så fall med lite "snällare" GI. Och promenader. Jag tror mer på dem än jag tror på att nån specialdiet skall fixa viktreduceringen. Kör GI nu för att det är bra för kroppen ändå, lixom.


Nåja. Idag skall jag svulla och ta mig en LUSSEKATT, en kopp kaffe och börja kika i mina nya "blad".

I hopp om att den obefintliga julkänslan Skäms skall infinna sig!!

     

Jul
Av Bidrottningen - 2 november 2009 21:51

Jag har anmält mig till Julhusets julswap! Skall bli skoj!

Kika in där ni som gillar julen! Ja ni andra också så klart! Flört


Sen kan ni kika in här också! Men ni gör det på egen risk! (Godisvarning!Skrattande)


Jul
Av Bidrottningen - 1 november 2009 21:22

Och den har varit riktigt bra. Haft ordentlig sovmorgon både lördag och söndag. Både i går förmiddag och idag har jag haft tid att scrappa. Igår var jag och stora T på kort resa till Valbo köpcentrum och IKEA.

En liten besvikelse där dock. Tyckte inte att de hade så mycklet användbart på IKEA, vad det gäller julsaker. Visst fanns det mycket men inget som riktigt tilltalade mig. Det blev några pepparkaksformar och lite julsnören och rosetter.

Övriga inköp där var bord till lilla V, nya vardagsglas (haha Jenny den funkade! ;-)))

 

och grejer till firman. Bl a en SNYGG tavla att ha på kontoret!


I dag kom jag även ut på en promenad, med en ganska trött vovve.  *s* Han har varit hos sin extra Husse & Matte och varit ute på många promenader. Tyckte nog jag var mest jobbig som ville ha med honom. Men han följde med som den trogne vän han är. Nu sussar han sött på mattan nedanför tv:n.


I morgon är det dax för jobb igen och skolan börjar. *suck*


Av Bidrottningen - 1 november 2009 21:13

Min utmaning från Mia denna gång var att scrappa med bara papper från spill.

Jag gjorde så och tog även lite annat spill för att dekorera med.

Valde här att inte "blurra" lilla V´s ansikte för han ser så härlig ut! Eller hur?!!!Skrattande

Ca 5 månader gammal och en riktigt "gla skit"!!

 

Gjorde två LOer till igår. Även här är bildkvaliteten inte den bästa. :-/

 

 

Av Bidrottningen - 1 november 2009 21:12

Jag lyckade knåpa ihop några Halloweenkort men de blev avglömda. Sånt är livet! *s*

Visar dem här istället. Kvaliteten på fotot är väl lite si och så.

 

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards