Bidrottningen

Alla inlägg under september 2010

Av Bidrottningen - 28 september 2010 22:30

Har inte varit så aktiv, varesig här eller på hemmaplan, de senaste dagarna.

Varför?

Jag har en ny liten "kompis".....eller vad man säger. I vilket fall så har jag haft fullt upp med att komma underfund med hur den lille funkar.

Min nya mobil, alltså   

Mycket kul med den kan man ha, även om jag får felmeddelande hela tiden nu när jag försöker komma in på Youtube   

 


I helgen gjorde jag i alla fall en LO. Inte så tokig?! Svårt att låta bli att maska bara. *hehe*

Fotot taget med nya mobilen (som "bara" har 5 megapixlar jmf med min "gamla" som har 8.1) Ganska ok, även om jag har mycket kvar att lära. (BLIR man någonsin fullärd??) Men bra för att vara en mobil utan någon blixt eller lampa inbyggd!

 

Av Bidrottningen - 25 september 2010 15:49

Ja, nu har jag bytt "header".

Vad tycks?

Den blev liiite hög men va 17. Bättre lycka nästa gång.   

JUL

Av Bidrottningen - 25 september 2010 15:04

Äntilgen!!

Nu har JULEN kommit till Jotex!   

Jul
Av Bidrottningen - 24 september 2010 08:45

 


ÄNTLIGEN: slut på veckan och dax för freedags......


Här är det grått och regnar idag. Perfekt för pyssel inomhus ikväll!

Scrappade lite igår. Försöker få ihop en ny "header" till bloggen. Får se hur den blir.

Nu är det dags att dra iväg.

Ha en SKÖN fredag allihop!

Av Bidrottningen - 21 september 2010 19:12

 


På bloggen Bestas hus lottas det ut en hemlig present. Inköpt i New York!

Dragning den 1 oktober. En synnerligen trevlig månad, om jag får säga det själv!  


Kika in hos Marilyn, vettja!

Av Bidrottningen - 20 september 2010 23:27

Hittade denna "tag" på en webshop.

Kunde bara inte motstå den!

 

Och när man ändå shoppar så blir det ju gärna lite mera....  

Men...det är ju SÅ kul att få nåt trevligt i postlådan emellanåt!


HÄR på Tesas blogg kan ni se en skitsnygg variant på "tagen". 

Me like!

Av Bidrottningen - 20 september 2010 08:34

Måndag. *suck*

Ny arbetsvecka. *suck*

Blev lite sent igår. Valvaka. *gäsp*

Pojkarna har redan varit i skolan en halvtimme. Jag och lilla M skall strax ge oss iväg. Måste bara ta några klunkar kaffe till.

Leta reda på skorna. *var la jag nu dem??*

Kallt ute. 5 plus.

Snart är det frost på backen. *brr*

Nu behöver vi en fin bukett med råååsa gerbera!  


Kram på er!

Av Bidrottningen - 18 september 2010 11:53

Har kommit in i en våg av jag-vill-bara-scrappa.

Funderar på en lösning på scraputrymme också så inte matbordet inte ska vara upptaget hela tiden av mina scrapprylar. 

Ett STÖRRE hus skulle lösa allt men.....

Här är de senaste alstren


     

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards