Bidrottningen

Alla inlägg under november 2007

Av Bidrottningen - 5 november 2007 11:32

Det finns många anledningar att vara glad.

1. Jag vaknar om än trött, men frisk. Ingen flunsa....än.

2. Jag har underbara barn

3. En underbar man

4. Nedräkningen till jul är i full gång

.

.

. Jag skulle kunna hålla på länge men dagens höjdare är ändå:

Jag fick tag på fin-fina biljetter till Celine Dion´s konsert i Globen i sommar!!!!! *gör vågen*

Bara tanken på att få se och höra henne LIVE får mig att ryyysa!!

För att citera Chandler i serien "Friends":

-"Could it BE any better?"

Av Bidrottningen - 3 november 2007 14:57

Det är inte säsongens första snö men väl den första snögubben.

Det var lite slaskigt men barnen fick ihop tillräckligt med snö för att skapa den första gubben. Liten å söt blev den.


Annars så är julpysslet på G. Sitter och kollar i alla gamla (och nyinköpta) tidningar med jul som specialtema. I CD:n snurrar Celine Dion´s julskiva. Planerar och myser. Det blir nog lite glögg å pepparkakor ikväll!

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards