Bidrottningen

Alla inlägg under november 2009

Av Bidrottningen - 23 november 2009 21:22

Stora T tog barnen med sig till stans stora shoppingcenter. Lungt och skönt!Flört

Jag passade på att ta en svängom med dammsugaren och sen slappade jag lite i soffan.

De kom hem, fortfarande sams, hör och häpna *s*. Med sig hade de dessa två "bagar". TOMMA!

-"Pappa har köpt en julklapp till dig mamma." Sa de.

Nu är jag nyfiken och HOPPFULL!Skrattande

Ser fram emot julafton. Faktiskt!

 

Av Bidrottningen - 22 november 2009 17:22

Sitter i bilen och lyssnar (för kanske 39:e gången) på en cd med Bon Jovi. Helt plötsligt HÖR jag texten han sjunger, i "Make a memory". *ryyser* och spelar låten om och om igen......

Vad har jag hört tidigare då, kan man undra??!! *s*

Av Bidrottningen - 22 november 2009 17:06

Snart är den sista helgen före advent ett minne blott.

Jag har både påbörjat julstädningen och bakat kakor!

Igår fixade jag ett sovrum, övre hall och badrum. Lilla V och lilla M bakade pepparkakor.

Idag har stora A och lilla M bakat fler pepparkakor och jag har gjort Jitterbugg!Skrattande

Men de kommer nog inte att räcka så länge. *hehe* På en sats kakor som skall bli 50 st enligt receptet, fick jag ut....20! Säger lite om storleken på kakorna, va?!!

Bilden gör dem inte rättvisa. Färgen är inte bra.

 

Jul
Av Bidrottningen - 20 november 2009 15:57

Ikväll sjunger Idol-Erik den här! *ryyyyys*Kyss

Av Bidrottningen - 17 november 2009 18:01

Nån kanske undrar vilken pralin jag röstade på?


Romrussin!!

 

Den låg lite pyrt till som jag förstod. Kanske skall ta rösta fler gånger.

Men....vi köper inte dessa askar längre. Ljus och vit choklad.....*brrrr* ALLDELES för sött!

De skulle göra en ask helt med MÖRK choklad!! *mums*

Av Bidrottningen - 17 november 2009 17:56

Gjorde bara två julkort igår kväll. Det tar lite tid när man kikar på tv:n samtidigt! *s*

Har fastnat för de dubbelvikta korten. Denna gång skar jag dem lite snett. Kul!

 


Lilla V fick jag hämta på skolan efter lunch. "Kände sig inte så bra". Hm! Han var trött bara, för när vi kom hem och han såg sin Legoklubbstidning i brevlådan blev det fart på honom! *s*

Han fick följa med till jobbet ett tag. Han kunde t o m hjälpa mamma lite. Billig arbetskraft! *s*


Av Bidrottningen - 16 november 2009 18:54

 

En ny skall in, en gammal skall ut!

Rösta på din favoritpralin i Aladdinasken!Skrattande


Av Bidrottningen - 16 november 2009 16:47

Måndag igen då. Regnat hela dagen och 7 plus ute. *suck*

Men jag sk-t i det och spelade JULmusik på jobbet. Det hjälpte lite!Skrattande


Just nu är jag less...på allt! Gnälliga ungar, en karl som inte gör det han lovar och mat som alltid måste lagas.

Jag protesterar med att sitta här istället. Det får banne mig bli pizza till middag och jag skall ha mig ett glas rött till det! HA!


Här är kortet jag gjorde igår.

 

Sk-t kul! Nu skall jag göra flera.

Har fått hem några olika clearstamps jag måste testa. Bl a två alfabeten. Köpta här.



Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards