Bidrottningen

Alla inlägg under februari 2011

Av Bidrottningen - 27 februari 2011 20:35

 


Idag blev det nytt rekord på Mr CT. 50 minuter!  

405 kcal brända. Passar bra nu när jag frossat lite i helgen! *s*

Av Bidrottningen - 25 februari 2011 15:35

 


Jag är med hos Tweety och tävlar om detta hemliga paket!  

Av Bidrottningen - 24 februari 2011 10:17

 

Lilla V har varit hemma ett par dagar pga hosta. Nu är även lilla M hemma. Feber IGEN!  

Så det blir en riktig hemmadag idag. Vi har kallt som f-n ute också. Minus 26 i morse som nu stigit till varma(??) -18.

Jag skall passa på att scrappa ett dopkort. Har kikat runt på nätet och fått inspiration. Kanske visar det sen!  


Ha en bra dag alla!

Av Bidrottningen - 22 februari 2011 21:09

Måste väl skriva även när det går uselt.  

Plussade 6 hekto igår!


SÅ. Nu var det gjort.


OAO

Av Bidrottningen - 19 februari 2011 22:58

 

! Nu har jag haft två svullodagar, och just nu mår jag riktigt illa pga en tallrik glass.  

Men även barnens lördagsgodis, nötter och annat "skit" har lätt slunkit ner.

Vet inte varför, men jag har haft en rejäl svacka.

Nu är det dags att ta sig upp på banan igen! Gjorde ett ärligt försök till powerwalk med vovven idag, men 16 minusgrader jagade in oss mycket snabbare än tänkt. Och morgondagen blir inte mycket bättre. Får väl lov att ta en tur med Mr CT istället.


Stora T har gått och funderat ett tag på vår resa...och hej svejs. Nu har vi bokat om den... till TVÅ veckor!!   

Var väl fasen om inte t o m jag skulle hinna bli lite brun på den tiden! *s*

Av Bidrottningen - 16 februari 2011 22:22

 


Efter 6 veckor känner jag av en liten svacka.

Inte så motiverad att motionera, men jag HAR gjort det idag ändå!

Godissugen, glassugen....kan tänka mig en pizza eller annan skräpmat....  

Det är NU som det svårar börjar. Att stå EMOT!  

Kanske lika bra att nanna kudden.

Av Bidrottningen - 14 februari 2011 14:31

 


Happy Valentine!

Eller: Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Av Bidrottningen - 14 februari 2011 08:29

Minus 0,4 kg. Inte mycket MEN ett minus!

Hoppas på att det är lite mer fett som omvandlats till muskler istället. *s*

Fortsätter att streta på. Målet i Rivstart 2011 är nått, men jag har ett tag kvar innan jag når mitt slutmål; ca 4 kilo till.


Men nån powerwalk blir det inte idag! Minus 18 i morse. *blä*

Men jag skall inte klaga. Det finns de som har det mycket kallare!  

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards