Bidrottningen

Alla inlägg under november 2009

Av Bidrottningen - 9 november 2009 22:17

 

Nu börjar det blir förkylt. :-(

Lilla M har ju varit snorig och hostig snart en vecka och nu känner mamsen sig rosslig i halsen och hostan kliar.

Trots det så har helgen varit till hälften fylld av arbete och veckan ser ut att vara fylld av detsamma. Bara att ta diverse piller och se glad ut. *haha*

Men det kanske ger sig snabbt? *och NÄR hände det sist??*


Har börjat "pärla" mig ett armband. Har ju en ansenlig mängd pärlor mm så jag har lite att ta av! Kanske det kommer nån bild senare.


Ha det gott!

Av Bidrottningen - 7 november 2009 17:42

 

Hos Blomsterpassion hittade jag bla denna fina juldekoration.

Kika in där så ser ni hur man gör + annat fint!

Och här finns det annat juligt.


Hos Vi i villa fanns dessa. SÅ enkelt, egentligen.

 


Jul
Av Bidrottningen - 7 november 2009 12:18

 


Om två veckor är det dags att baka pepparkakor, för jag gjorde nyss degen! :-))

Glömde att ha i grädden men det gick fin-fint(??) att ha i den sist.

Receptet blev Riddarbageriets pepparkakor. Har ju läst att deras deg skall vara så bra! Vi får väl se.....


Nu skall jag iväg och göra lite....nytta(??). *s*

Jul

EMD

Av Bidrottningen - 6 november 2009 09:42

Läste nyss på Julhusets blogg att EMD släppt en julskiva på svenska!

Säljs viss endast på Ica.

 

Jul
Av Bidrottningen - 6 november 2009 08:39

"som alla har slage..." sa vi när jag var liten men....

Jag får väl säga grattis då!Flört

 

Av Bidrottningen - 6 november 2009 08:36

Gjorde några fler julkort igår. Har lite svårt att ta mig utanför den (av mig själv) satta "ramen". *s* Har fastnat för den här vikningen och då blir de ganska lika.....

     

Det här kortet blev gjort i en "icke-julfärg" (tycker jag i alla fall) men jag föll för bandet så jag bara MÅSTE ha med det på ett kort! Blev ganska bra, eller hur?!

 

Jag är inte riktigt sams med mina Pro-Marker pennor. Tycker att de blöder trots att jag har köpte ett "riktigt" stämpelpapper. Men övning ger väl färdighet?!

Av Bidrottningen - 5 november 2009 17:44

Dagens Googlebild är nog den bästa hitills!

Söta "Cookiemonster".Skrattande

 

Av Bidrottningen - 5 november 2009 17:41

På Ica idag, hittade jag denna glögg.

Kunde bara inte motstå den! Chili choklad.... Måste provas!

 


Tillägg 6 november:

Brr...sötsliskig så den gick inte att dricka!

Och nån chilismak kände inte jag. NÄ, den här hamnar nog i slasken.

SYND för den verkade så lovande!!!Skrikandes

Jul

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards