Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Nytt

Av Bidrottningen - 28 september 2010 22:30

Har inte varit så aktiv, varesig här eller på hemmaplan, de senaste dagarna.

Varför?

Jag har en ny liten "kompis".....eller vad man säger. I vilket fall så har jag haft fullt upp med att komma underfund med hur den lille funkar.

Min nya mobil, alltså   

Mycket kul med den kan man ha, även om jag får felmeddelande hela tiden nu när jag försöker komma in på Youtube   

 


I helgen gjorde jag i alla fall en LO. Inte så tokig?! Svårt att låta bli att maska bara. *hehe*

Fotot taget med nya mobilen (som "bara" har 5 megapixlar jmf med min "gamla" som har 8.1) Ganska ok, även om jag har mycket kvar att lära. (BLIR man någonsin fullärd??) Men bra för att vara en mobil utan någon blixt eller lampa inbyggd!

 

 
 
Ingen bild

Jenny

29 september 2010 10:21

Fin mobil - liknar min ;)
Jag har inbyggd blixt på min, men inte har jag lyckats ta bättre bilder för det. Måste lära mig att hålla den stadigare...

 
Alle

Alle

29 september 2010 10:53

Snygg Lo...ser att det finns lite plast återvinning...det gillar jag...jag har kommit in i ett stim av återvinning just nu...tar allt jag kan hitta...så kul!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

1 oktober 2010 07:47

Inte förstår jag vad Lo betyder men...

Snygg header! Du e pysslig du!

Ska få en ny Samsung Galaxy S på jobbet, e de en sån du har? Hoppas den e bra.

Kram

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

1 oktober 2010 10:35

Jag har också ny mobil, eller nygammal rättare sagt! Fick Malins gamla när hon skaffade en iphone! Är inget mobilfreak alls men nu har jag till och med en med kamera i :)
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingegerd

Ingegerd

2 oktober 2010 07:05

Det är bara en fristående kurs på 7,5 p som jag ska läsa "Bygglovshandläggning i praktiken" men det ska bli jättekul ändå.

Kul att du e nöjd med din mobil. Det ska bli jättekul när jag får min också!

Kram

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

2 oktober 2010 09:26

Tack :)
Jo mattan älskar jag, beställde den på nätet eftersom det inte fanns storleken 150 x 150 som vi ville ha här i Gävle!
Jepp, sambos på riktigt igen :)

http://skalet2001.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards