Bidrottningen

Alla inlägg under september 2010

Av Bidrottningen - 7 september 2010 14:40

Två LO-er till. En gammal. En alldeles färsk.  


Den här blev riktigt bra! Fick min nya Martha Stewart punch och Tim Holtz´ tapen idag. Perfekt!!


 

Gjorde en djupdykning i "smyckestillverkarlådan" och hittade detta perfekta hänge.

 

Av Bidrottningen - 7 september 2010 10:24

I söndags bar det av ut i svampskogen igen.

Jag har ju varit emot det sedan både jag och lilla M fick med oss äckliga kryp hem.

Vi klarade oss dock från Borrelia. 


Svamp hittade vi mycket av. Vi fick oss även en utskällning från en markägare för att vi åkte på "enskild väg". *mutter*

Nya äckliga kryp följde med hem. Men denna gång hade de inte hunnit bita sig fast! NU är det SLUT med skogspromenader för min del!!! Hopppas det blir en ISKALL start på vintern utan snö, så de dör ut de jä-arna!!!


Stora T lyckades med konstycket(??) att köra fast bilen på en stubbe också.

 

Det krävdes lite extra hjälp från en kompis innan vi kom loss.

 

Bilen klarade sig med "bara" en skada på "hasplåten"...som inte är av plåt utan PLAST!!!!

Stubben fick plikta med sitt liv.....fast den var ju redan "död".*s*

 


Till saken hör också att det inte är första gången stora T skadar bilen på skogutflykt.    Nästa gång får han ta "sin" bil!


Av Bidrottningen - 7 september 2010 10:17

Scrappade en variant av ett kort jag gjorde häromveckan. Blev en vintervariant.

 

Smetade på lite glitterlim också som "snöglitter".

Syns nog inte på bilden. :-/


Ett "vanligt" kort också. Jag gillar VERKLIGEN att "maska"!

 

En LO har jag också gjort. Lilla goa V fyllde ett år....för 7½ år sen (usch va tiden går). När tårtan kom på bordet tog han snabbt tallrik och sked och gav till farmor. Visste vad han ville den lille godingen! *s*

Jag gillar andras LO-er där de lägger en massa papper och dekorationer i flera lager. Försökte mig på det och det blev inte så tokigt. 

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards