Bidrottningen

Alla inlägg under september 2010

Av Bidrottningen - 18 september 2010 11:39

 

Vad GLAD man blir när man har vänner som håller reda på en. *s*

Min vän berättade för mig att jag vunnit en tävling!

Tack snälla LENA!! *kram!*  

En tävling som jag själv inte ens kommer ihåg att jag var med i!

Så nu skall jag få en 6 mån prenumeration på te från Aromboden!

En BRA start på dagen eller hur?!?!

Av Bidrottningen - 15 september 2010 21:14

 

Dagens resultat i hockeyallsvenskan:

Leksands IF - Mora IK   7-1  


Övriga kommentarer överflödiga!  

LO

Av Bidrottningen - 15 september 2010 19:58


Blev en LO igår kväll. Jag gillar VERKLIGEN min MS punch! Och att stämpla och maska....HUR klarade jag mig utan det tidigare??  

Av Bidrottningen - 15 september 2010 19:35

Så har vi varit på mässa. Husvagnsmässa. Men vi kom inte hem med nåt kontrakt på en ny vagn.   

Skoj hade vi i alla fall, för vi bodde ihop med likasinnade. Hobbyägare med andra ord.   Vi var 20 ekipage från Svenska Hobbyklubben som hade vår egen lilla "by" på mässcampingen.


Festivalband för medelålders.   


Blev lite shopping också. Ett par snygga kängor, perfekta som höst- och mildare vinter-skor. Kan ju inte gå o Converse hela vintern.   

Nästa träff med klubben redan inbokad; i vår! Bara den förb-ade vintern kunde ta slut.

Av Bidrottningen - 13 september 2010 23:05

Som bidrottning måste man bekanta sig med sina undersåtar.

De är lugna och trevliga att ha och göra med! Prova själva!!

   


Stora T gör en visit i kupan för att kolla läget.

 


I år blir det bara några burkar med honung eftersom våra samhällen är så små, men nästa år kanske det blir mer!

Jag har saknat de små flygarna i vår trädgård! Mysigt att ha dem tillbaka!  

Av Bidrottningen - 7 september 2010 23:09

Köper man ingen lott kan man inget vinna så:

Här kommer fler möjligheter till vinst för oss alla!

Eva lottar ut bloggcandy med tema: Höst!

 

Av Bidrottningen - 7 september 2010 23:05

 


Hos Majamelon finns bl a Magnoliastämplar att vinna!  

Av Bidrottningen - 7 september 2010 22:59

 


MASSOR av godis för scrappare hos Countryscrap! Skynda dit och var med!!

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards