Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Tungt.

Av Bidrottningen - 17 januari 2009 14:18

Det har varit lite motigt de senaste dagarna. Förkylningen gör väl sitt till så orken är inte vad den brukar. Har börjat tröttna REJÄLT på sallad,tomater och gurka....... måste komma på nåt bättre annars går det här åt.......

Känner mig också ganska (mycket) less på "kall mat". Tonfisksallad, ägg, skinka mm mm jag vill ha varm mat! Ändå så visade vågen (när jag smygvägde mig) i torsdags på minus 2 kg. :-))  Men jag VET ju att det kan svänga och bli bara ett minuskilo på måndag. Men det är ju bättre än ett plusdito!

Jag skall lägga ner lite tid i helgen på att leta några smaskiga (?) recept på mat så jag överlever nästa vecka. Efter den kan vi ta med lite andra godsaker och då blir det nog lättare att leva. *s* Bara jag klarar den följande veckan så.....

 
 
Pia

Pia

18 januari 2009 09:40

Hej Lisa!
Snyggt namn - min snart 13 åriga dotter heter också Lisa!
Hur gamla är dina barn?
Mina blir nu i vår 13, 17 och 21.
Var i Sverige bor ni?
Vi bor i Småland.
Hur mycket vill du/behöver du minska i vikt?
Jag har 20 kg och ca 25 cm runt midjan som måste bort för att det inte ska vara fara för min hälsa!Mne det g¨r inte så bra. hade i fredags minskat 1,2 kg sedan nyår, men igår hade jag fika på 2 olika ställen = bulle, två kakor och kladdkaka med grädde!Dessutom så blev det lite Ahlgrens bilar och en halv pizza på kvällen och ingen motion alls förutom 2 korta promenader med hunden!
Hoppas du lyckas bättre än mig!
vad har ni för hund?
Vi har en 3 årig Bearded collie som heter Malte.
Hoppas du får en skön söndag!

http://40plus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia

18 januari 2009 11:48

Oj! Jag hade visst lite problem med bokstäverna i vissa ord när jag skrev till dig för 2 timmar sedan och en massa frågor...!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards