Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Vovve

Av Bidrottningen - 29 februari 2012 21:34

Ja det blir ju mycket vovve nu. Men det är ju så när man nyss fått en "bebis" i familjen.  


Idag har vi (som säkert många andra) haft en underbar försmak av våren.

Varmt, över 10 plus tror jag, och soligt. Det var helt underbart ute!! Vi tog en lång skön lunchpromenad. Hälsade på några hästar också. De fick lite morötter av oss. Men vi lät bli att berätta att vi gärna äter Gustafskorv....(viskar: rökt hästkorv!)


Nästan snöfritt på vissa ställen!

 


Spanande Flossy

   


Efter lunch satt (låg) vi en stund i solen. MYSIGT!!

 

 
 
Ingegerd

Ingegerd

29 februari 2012 22:08

Hon är verkligen fin er nya familjemedlem!

Jag har faktiskt inte sett Råttatouille:)

Kram

http://yoycefunderingar.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

1 mars 2012 10:14

Det gör inget att det blir mycket vovve - hon är så söt! :)
Härligt med vårväder! Tyvärr så håller det visst inte i sig så länge...jag hörde det skulle bli mycket kallare nästa vecka. Bästa att njuta medans det varar :)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Camilla

Camilla

1 mars 2012 12:43

Myyyyysigt, så vacker hon är! Såklart ni ska köpa en tunnel ;D Jester och Yougi gick genom tunnel på första försöket när jag testade, Gilly har jag inte prövat med än.

Kramar

http://livetmedlurcher.blogspot.com

 
Ingen bild

A-L

2 mars 2012 10:53

Hej! Här är det underbart väder i dag också...skönt att våren är på väg!
Hoppas att ni får en härlig helg...A-L

 
SusLotus

SusLotus

3 mars 2012 09:58

Hahaha! Ja, det var nog bäst att Ni inte berättade om hästkorven för då hade nog varsin spark därbak varit på sin plats!
Nu är det verkligen ljuvligt väder! Det har ju varit totalt molnfritt i dagar nu. Men idag är det rätt kallt. Fast vad spelar det för roll när solen skiner! ;D
Ha en jättemysig helg och tripp till Hallstahammar.
Kram och pepp!

http://lotushealthdiary.blogspot.com

 
Ingen bild

Anita

29 mars 2012 15:06

Hej Hamnade på din sida,när jag sökte gardiner till husvagnen.Fick se en bild på din hund och den väckte många minnen till liv.Jag hade en tik som kom från Irland och hette Staysi som var lik din hund....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards