Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Kallt

Av Bidrottningen - 1 februari 2012 21:37

 


Sitter och huttrar ...inne! Men det är ju inget mot vad vi kommer att få... UTE... till helgen.

SMHI "lovar" minus 25 grader!!  


Här hemma är det lungt just nu. Tre kottar sover på övervåningen. Här nere i ena soffan ligger en stor en och snarkar så gardinerna fladdrar. I den andra soffan ligger en liten fyrbening och vispar med tassarna. Drömmer nog om en kul kattjakt.   

Och jag, jag sitter här och kikar runt på bloggar.. och huttrar.

Ingen som sett till Våren ännu???


 
 
Jenny

Jenny

2 februari 2012 08:40

Jag såg på tv-vädret igår hur kallt ni ska få! Här har vi "bara" minus åtta idag, men det räcker för mig *brr* Men det är riktigt fint när allt är krispigt och dekorerat med ett tunt lager frost :)

http://hallongumman.blogspot.com

 
A-L

A-L

3 februari 2012 08:49

Inte riktigt lika kallt här...men -12 har vi just nu och det är jäkligt kallt här med vår råa blåsiga luft. Brrrr...tur att det är fredag och snart helg,nog för att jag jobbar både i dag och på söndag men i morgon är jag ledig och ska bort på middag...det ska bli trevligt att bli serverad för en gång skull! Ska du bänka dig framför melodifestivalen ? det ska jag ett rätt så skoj spektakel...ha en skön helg!
Söt och stor hund föresten...snygg "jacka".

http://www.alleswe.bloggplatsen.se

 
Ingegerd

Ingegerd

4 februari 2012 07:07

Tjoho, -25??? Hur överlever man då? Det är knappt jag gör i -14...

Kram

http://yoycefunderingar.blogspot.com

 
"Amatörmeteorologen"

"Amatörmeteorologen"

4 februari 2012 14:30

Solen skiner men det är nog minst -13 grader just nu - nästan -24 i natt däremot!! Alldeles för kallt så jag får motionera inomhus idag.

http://myweatherandclimate.bloggplatsen.se

 
\\\"Amatörmeteorologen\\\"

\\\"Amatörmeteorologen\\\"

4 februari 2012 14:31

Härligt med tulpanerna förresten.

http://myweatherandclimate.bloggplatsen.se

 
SusLotus

SusLotus

5 februari 2012 21:29

Vi bor iallafall inte i Kvikkjokk! ;)

http://lotushealthdiary.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards