Bidrottningen

Alla inlägg under februari 2011

Av Bidrottningen - 13 februari 2011 20:35

Måste berätta något...

För några veckor sedan skulle stora T köpa lite lördagsgodis....

Kom hem med en STOR påse...fylld med barnens och stora T´s favoriter. INGET till mig.... 

Protester från mig då!

Några dagar senare skulle han in på samma ställe (Videobutiken) för att hyra en film....men köpte då med sig godis...BARA till mig!

 

Japp! Det är Expressens GI bilaga därunder!


Tror han ville säga "Håll käften nu då!"...på ett lite mer försiktigt sätt!    


Skall tillägga att det knappt syns i påsen, att jag tagit en och annan Kick.

Av Bidrottningen - 12 februari 2011 16:05

Jäklar va mycket snö vi fått de senaste dygnen. INTE kul!

 


Men idag lyser solen.....vilket är lika stressande. För då ser man allt damm inne!  Jag löste det lätt, jag tog på mig träningskläder och tog en powerwalk! Sen kom svärmor å svärfar förbi och tog med sig två barn hem. Ett kvar..som snart försvinner på en "sova-över-killfest-kalas-typ".

Så det bli bara jag och "gubben" som får glo på "mello" ikväll. (Heja Brolle!)

Lungt å skönt och lång sovmorgon i morr´n! Najs!  


Ha en skön lördagkväll!

Av Bidrottningen - 10 februari 2011 16:23

 


Amäh...vem faan har beställt all denna snö?????

Av Bidrottningen - 9 februari 2011 19:05

Nu har jag nåt att "jobba emot". Skall nog hinna få bort en sisådär 3-4 kg till innan jag doppar tårna här  

 

Efter några veckors "mental nedbrytning" *HEHEHE* har stora T vikt sig för "massorna" och gått med på att boka en veckas sol å bad på Lanzarote!  

F-n va SKÖNT det skall bli!!

 

Av Bidrottningen - 7 februari 2011 18:38

En stor musiker har lämnat oss....TRAGISKT!  


R.I.P Gary Moore!


Av Bidrottningen - 7 februari 2011 12:48

 


I dag var det dax att mäta midjan igen. Yey! Nu ligger jag på "rätt sida".

80 cm prick!

Det är annat än måttet jag hade för ett år sedan. 104 cm!!!  

Svårt att fatta. Men andra mått har inte minskat så mycket.

"Stussen" (vilket fånigt ord!!) har minskat från 111 cm till 107 idag. Klent!

Jag har nu min övervikt nedanför midjan om man så säger. *blä*

Av Bidrottningen - 7 februari 2011 08:21

Vågen är med mig, fortfarande. Minus 0.8 kg!  

Bara 2 hekto kvar till målet i Rivstarten (- 4kg) Men sen blir det nytt mål. (ytterligare 4 minuskilon).

Av Bidrottningen - 6 februari 2011 21:25

Måndag i morgon ....igen. Vägdag.

Lilla M hade nästan 39 grader i morse så vi blir hemma i morgon också.

Kanske skall ta och plocka ner de förb-ade julgardinerna nu då!!! De glöms lixom av där uppe...  


Idag blev det ett pass med Blossom. Körde lite extra sit-ups.

Få se om de känns i morgon.


Ha en bra avslutning på helgen!

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards