Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Helgens bravader

Av Bidrottningen - 16 juni 2010 17:42

Helgens husvagnstripp blev en favorit i repris. Parken Zoo och Eskilstuna.

 

Tyvärr var inte vädret lika bra som förra året vi var där men....man kan ju inte få allt.  


Det åktes "vilt" på allt i parken. Radiobilar, karuseller och annat. Mor å far nöjde sig med att "vakta kärran". *s*

 

Tyvärr gjorde fredagnattens busväder ett hål i vår markis. Eller...grannens markis gav vika och en av pinnarna gav sig på vår markis. Tur att bilen och vagnen   klarade sig!!  

  


Vi såg lite kändisar också! Nina och Markus från Bolibompa uppträdde i parken. Kul!

 

För att summera helgen kan jag säga: Man skall ha husvagn!!! Vi trivs SÅ mycket när vi är ute med den!! Det tråkiga är bara att man ju måste åka hem igen...nångång.

 
 
Carina

Carina

17 juni 2010 07:48

Oj vilka långa helgturer ni ger er iväg på!
Men fyyy 17 vad trist med markisen som gick sönder, irriterande verkligen.
Ja men just nu längtar jag så himla mycket efter att få åka ut på våra 3 veckors ledighet så jag storknar! 5 veckor till sen så......
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Nathalie

Nathalie

17 juni 2010 11:58

Gud va härligt med en riktig husvagnshelg, jag är sååå AVUNDSJUK! :) Nästa helg får jag förhoppningsvis ta mig iväg med min igen, det var ju några helger sedan sist tyvärr...

http://www.entjejenhundenhusvagn.se

 
Jenny

Jenny

17 juni 2010 15:26

Usch, vad tråkigt att markisen gick sönder. Tar "grannarna" det på sin drulle-försäkring eller?

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards