Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Tips och råd

Av Bidrottningen - 18 maj 2010 19:05

Jag skulle behöva lite råd vad det gäller gardintyg till husvagnen.

Jo den ÄR ny men gardinerna är gräsligt fula!! FINNS det överhuvudtaget SNYGGA originalgardiner i husvagnar??


Dynorna är i chokladbrun manchester med cremevita överkanter i "varmskinn"

 



Tygerna jag kikat på är dessa

 

 


Vilket tyg "röstar" du på?? 

 
 
Mia

Mia

18 maj 2010 20:05

Det var inte helt enkelt... De var riktigt snygga allesammans, och verkar passa bra in till resten av husvagnen. Jag tycker den längst ner är allra snyggast tror jag... ifall du ville ha min åsikt! :-) Åh vad det verkar mysigt med husvagn!

http://winyan.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

18 maj 2010 20:45

Jag gillar inte alls tyg nr 2 och 4 - de är för bleka. "Varmskinnet" ( var har du fått det ordet ifrån??) och inredningen är snygga, men det händer liksom inget. Och tar du ett för "blaskigt" tyg så blir det nog inte bra. Tyg nr 1 föll jag för meddetsamma! Vilket härligt mönster! Jag gillar tyger som man vill sitta och titta på och upptäcka mer och mer detaljer ju mer man tittar - härligt! Det känns som om motivet passar bra också - natur och husvagn hör ju ihop. Var har du hittat det tyget? Nu vill ju jag också ha det någonstans hemma hos mig! Kanske kuddar i till soffan... *funderar för fullt* Jag gillar tyg nr 3 också. Det där bubbliga skulle nog bryta av snyggt också och brunt och turkos är snyggt ihop. Och så behöver du nya kuddar också - och mycket kuddar! :)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Ingegerd

Ingegerd

18 maj 2010 22:00

2 eller 3 tycker jag, passar nog väldigt bra in allihop!

Vi kanske kan byta plats om du vill ha höstväder o jag vill bara ha värme!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

 
Nathalie

Nathalie

18 maj 2010 23:24

Jag håller fullständigt med dig, alla husvagnsgardiner går typ i bajsbrunt. I sjuttioelva olika nyanser. Ush, där har alla husvagnstillverkare verkligen någonting att tänka på vid produktutveckling... Jag gillade tyg nummer 3 skarpt, lite modernare touch på något sätt. :) Kram kram!

http://www.entjejenhundenhusvagn.se

 
Jenny

Jenny

19 maj 2010 09:27

Hej igen,

Kul att du gillade promenaden :)
Om man går i rask takt så tar den 15 minuter, precis så jag hinner i tid tillbaka till jobbet.

Fast undrar om det blir någon idag - det ska regna och åska säger meterologerna.... Trist!

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards