Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 12 november 2009

Brist på jul.....

Av Bidrottningen - 12 november 2009 08:03

 

Har funderat länge på varför jag inte har någon jullängtan. Varför det tar emot att spela julskivor. Jag som brukar börja med det redan i oktober. I länklistan här till höger finns "Tidigare år" Och där hade vi denna tiden för ett år sedan funderingar på pepparkakshus mm.

-"Najs, morsan nu har du blivit som folk igen." Sa stora R när jag berättade om min brist på jullängtan. HON gillar julen den 24 december, om ens då.

Det är bara två veckor kvar till första advent. Jag borde börja kolla över ljusslingor mm. Har inte fixat granris till fönsterlådorna ute.

VAD ÄR DET FÖR FEL???????Skäms

Jul
 
 
Jenny

Jenny

12 november 2009 12:24

Äh, vad sjutton! Du gör ju julkort och jultaggar för fullt, så du är ju på G. Det kommer, det kommer.... :)

Själv har jag redan dekorerat hela huset i mitt huvud, så jag nästan "ser" julen - jag tycker det är såå långt till 1:a advent ;)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Mia

Mia

12 november 2009 12:37

Jag känner igen mig PRECIS! Pepparkakor, glögg, julmusik och allt möjligt men jag kommer inte riktigt dit! Inte ens mina älskade jultidningar och julböcker får mig liksom över kanten, jag bara går här och tänker att jag ska börja, men får inte tummen ur! Skumt! Jag älskar ju den här tiden och njuter av varenda minut, men nu... Kanske är jag stressad på andra plan, så att julinspirationen inte får plats?

http://winyan.bloggplatsen.se

 
LenA

LenA

12 november 2009 15:19

Skulle vilja påstå att du är mycket mera julig än mej.... och vi brukar ju vara rätt synkade. Men jag vet ju vad som ligger bakom min julovilja iår - tankarna på vart jag hade tänkt fira julen. Nåja, julkänslan kanske kommer om man tankar på med mera glögg och julmusik, vad tror du????

http://lenaSnystan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards