Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Julkort

Av Bidrottningen - 6 november 2009 08:36

Gjorde några fler julkort igår. Har lite svårt att ta mig utanför den (av mig själv) satta "ramen". *s* Har fastnat för den här vikningen och då blir de ganska lika.....

     

Det här kortet blev gjort i en "icke-julfärg" (tycker jag i alla fall) men jag föll för bandet så jag bara MÅSTE ha med det på ett kort! Blev ganska bra, eller hur?!

 

Jag är inte riktigt sams med mina Pro-Marker pennor. Tycker att de blöder trots att jag har köpte ett "riktigt" stämpelpapper. Men övning ger väl färdighet?!

 
 
Jenny

Jenny

6 november 2009 10:37

Det blåa kortet är alldeles underbart! Åh, jag önskar jag också kunde göra såna fina kort!

http://hallongumman.blogspot.com

 
Alle

Alle

7 november 2009 00:34

Att embossa stämpelmotiven hjälper...det måste jag göra, annars tycker jag att det är svårt att måla med Pro Marker allra hellst om det är små motiv eller detaljer som ska målas.
Om du inte har testat tycker jag att du ska pröva för då blöder det inte.
Jag gillar kortet som inte är så juligt...fast jag tycker då att det är rätt juligt! Fint band också!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards