Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 9 mars 2009

Man skall inte ropa hej.....:-(((

Av Bidrottningen - 9 mars 2009 14:22

Hinner precis glömma av stora A´s "sjuka" så är det dax för lilla M att lämna maginnehållet i en hink. *va f----n!!*

I morse var det kört. Trodde det var snabbt avklarat men det hade blivit en vända till med hinken, medan jag hämtade grabbarna på skolan. Så det är vitpeppar till alla andra och nya förhoppningar om att vi klarar oss!! *SUCK*


Vovven ligger utslagen i sin fåtölj också. Hämtar sig efter en vända till veterinären på förmiddan för att ta bort en massa tandsten. Trots att vi var dit i juni förra året. Boven är tydligen leverpastejen han får med sitt hundfoder. Så väck med den nu. (Nä, borsta tänder är inte ett alternativ med vår vovve, tyvärr)


Jaja. Det kommer en vår...nångång. *s*

 
 
Pia

Pia

9 mars 2009 17:58

Vad har du för sorts hund?
Vi får gärna borsta tänderna på vår hund åtminstone en kort stund....men vi glömmer ju det! Så det blir tyvärr bara gjort några gånger i månaden.
Har prövat 2 olika tandkrämer till vår bearded collie Malte som är 3,5 år, men den som luktade friskt och gott ville han inte veta av utan det skulle vara den med leversmak.....
Tur att jag slipper borsta mina tänder med levertandkräm !!

http://40plus.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

9 mars 2009 20:27

Näe, vilken otur ni har! Det är väl hundrade gången - minst - som ni har magsjuka, eller hur? Jag lider med er, håller tummarna och hoppas att det snart går över!

http://hallongumman.blogspot.com

 
Alle

Alle

10 mars 2009 00:06

Urk för magsjuka...
Här snorar vi på än...hopplöst...
Kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

11 mars 2009 11:42

Nu är det ju så här att jag tänker inte sitta ensam här och GI:a - så det så! Så nu tar du ett stort tag i kragen, rycker upp dig och sätter igång igen! Varje dag måste inte vara perfekt, men att ge upp - det får du helt enkelt inte för mig! Kom igen nu! Jag har massor med bra recept, idéer och tips att dela med mig av. Vi ska börja nya liv - både du och jag - och det är inte alls svårt, man måste bara ändra lite i taget, hjälpas åt och inte ge upp! Visst är du med mig igen?
Här är ett jättebra tips: läs boken "Behåll vikten med GI" av Susanne Dalsätt. Den är jättebra! Inga pekpinnar, bara ett superbra sätt att tänka på ett nytt sätt.

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards