Bidrottningen

Alla inlägg under maj 2012

Av Bidrottningen - 6 maj 2012 21:37

Dåligt med scrapping just nu. Här kommer de två jag gjort.


     

Av Bidrottningen - 3 maj 2012 18:47

Hemma med sjuk lilla V idag. (Han "la en pizza" i ....TVÄTTKORGEN i gårkväll. *ag*)

Men det blev också allt. *TACK* Så dagen har varit sådär lagom slö. Tvätta fick jag ju lov att göra ändå.  

Plockade fram pärlorna så jag och lilla M fick oss en pysselstund. Jag fixade ett halsband i rött. Blev hyfsat nöjd med det. Men...man har ju aldrig de pärlor/grejer man helst vill ha......å då har jag ändå ganska mycket.  


Idag har jag testat klickerträning för första gången.

Så KUL det är när man ser att hundarna förstår vad man vill!!!!!

Nu skall jag hitta på mera övningar!  

Av Bidrottningen - 1 maj 2012 23:17

Så har den då kommit ....ÄNTLIGEN! Husvagnssäsongen.

Detta år har vi två vovvar med oss. Det var spännande att se hur det skulle gå.

Campingen var nästan öde. Vi kanske var ett 30-tal ekipage där. Det finns plats för nästan 900!

 


Barnen dekorerade "vår gata" med lite konst.


Vovvarna fick en egen säng. Vi var fundersamma på om det skulle funka att de inte fick sova i vår säng, som de gör hemma. Det gick fantastiskt bra!

 


Två riktiga knähundar har vi! *s*

Charlies favorit är att få titta ut genom "fönstren". Att hon sen gärna krafsade på tältduken (och ville UUUUT!)  när någon vovve promenerade förbi, får vi träna bort. Vi har hela sommaren på oss för detta.


   


Hade med hundarnas dyna men de föredrog yllemattan.   


Efter en skön långpromenad tog vi en tupplur. Gissa vilka som sov bäst!??   

   


På Valborgsmässoafton tog vi fram grillen. Först korv, sen Marshmallows!!


Nu är vi hemma igen, men OJ vad vi längtar tillbaka redan!! 

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards