Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Veckan som gått

Av Bidrottningen - 22 mars 2012 20:48

Tänk att en ny mobil skall vara så förb-at jobbig att få ur några ynka foton. :-(

Eller m det är datorn det hänger på...? (Men det funkade bra med den gamla mobilen....)

Nåja. Delvis därför jag inte bloggat på ett tag. Delvis. (Men "orka" göra det ofta då. *s*)


I helgen var vi till våra "husvagnskompisar" och hälsade på ...i deras husvagn. Vovven Kira fick Flossan träffa igen, då  också. Det blev ett kärt återseende. Vi avslutade besöket med bus på en stor gräsplan. OJ vad de sprang.

En bra "present" till vår lilla fyrbenta älskling också, som passade på att fylla 4 då!


Jag tog mig en scrappkväll på lördagen också...lite blev det även på söndan. Både LO-er och påskkort!!  

Länge sen sist.


   


Vi har hittat på en affär som säljer (urk) märgben. Ett sånt fick Flossan smaska på...ute på altanen. Matte var SÅ taskig som inte lät henne ligga i sängen och gnaga....*s* Men tempen var härlig ute, så altanen passade bra.


 


Sängen ja....där ligger vi trångt. *s* Men mysigt. Dock blir det nog lite VÄL varmt så Flossy brukar flytta sig till "sin plats" någon gång under natten. Hon ligger dock sällan under täcket, även om hon gjorde det denna kväll.

Visst e hon SÖT?!! Vårt eget lilla Tigermys.


 

 
 
Ingegerd

Ingegerd

22 mars 2012 21:16

Hon verkar ha det bra Flossan, min man skulle ALDRIG släppa upp Lexie i sängen!!!

Kram

http://yoycefunderingar.blogspot.com

 
Ingen bild

A-L

23 mars 2012 10:06

Flossan ser ju ut att ha det mysigt!
Snygga layouter!
Här inväntar jag scrapmässan den 31...det ska bli trevligt och kanske jag får fart på scrapperiet jag med. Borde kanske göra lite påskkort jag med.
Ha en skön helg.

 
Jenny

Jenny

23 mars 2012 19:43

Flossan vet verkligen hur man myser :)

Hoppas ni får en lika mysig helg den här veckan också. Glöm inte ändra klockan på söndag!

*kram*

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards