Bidrottningen

Alla inlägg under december 2011

Av Bidrottningen - 7 december 2011 21:52

Har (tyvärr) insett att ögonen inte blir bättre. Så mina glasögon behöver förnyas. Bli starkare.

jag snålar och köper läsglasögon. Kul juh. Då kan jag köpa flera par i olika färger och modeller. 


Dessa landade i postlådan idag och UJ va BRA jag ser ut nu! *s*

     

Ett par skall bytas ut. De var för ljusa. Det blir ett par till av modellen i mitten. I olivgrönt!

Vad de kostar....i princip ingenting.    (149:-/st å gratis frakt!) Finns på Läsglasögon.nu

Av Bidrottningen - 7 december 2011 21:22

 


Jag letar fortfarande efter julkänslan. Vi har fått snö idag. Det blev kanske...6-7 cm. Men, nej det hjälpte inte.

Prickar av julklapparna allt eftersom de köps in. Den senaste köpt idag. Men än är det inte klart. Liiiite stressande ÄR det.

Jag har tagit beslutet att INTE baka lussekatter i år. är fortfarande förkyld så baka är inte ett alternativ ännu. Och snart är det Lucia så....jag köper det saffransbröd vi äter (är inte mycket) på Ica! Hade varit HELT otänkbart alla andra jular, men i år är det HELT ok.


Julgardinerna i köket har äntligen kommit upp (i lördags).

   

Jag gillar dem!!


Har glömt att berätta att vi hoppat på en "matkasse" igen. Denna gång testar vi MaRiAs matkasse från Mora. SÅ skönt att slippa "vad-skall-vi-äta-till-middag- tramset!

Vi har ätit både Kyckling, Sej(BLÄ för Sej!!!!! *s*) och fläskfilé. I morgon vankas Moussaka!


Kram på er!

Av Bidrottningen - 2 december 2011 08:36

 


Äntligen fredag och snart hÄLG  

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards