Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Idioter!!

Av Bidrottningen - 26 oktober 2011 11:14

Tänk att det finns idioter som bara har som nöje att förstöra för andra!!! 

Jag syftar på dataintrånget igår.... Nu tror jag knappast att det drabbar mig, men man skall aldrig säga "aldrig".

Nåja. Lösen är bytt. Få se hur länge jag kommer ihåg det. *s*


Hemma med lilla M idag. Hostig och feber (även om hon just nu är feberfri och pigg). Vi sitter framför tv:n med varsin dator. Inte som förr inte när man fick nöja sig med "Skoltv" på förmiddagarna eller morsans Allers. Men det var ju på stenåldern.   


Jag går runt...(nåja, sitter då) i "myskläder" och tänker inte ens bry mig om att byta om idag. SKönt med en "ledig" dag...även om det sätter stora T i skiten, som får slita på firman själv.


Kram på er

 
 
Jennh

Jennh

26 oktober 2011 15:14

Vad sjutton - fanns det skoltv?! Jag fick helt vackert ligga i sängen om jag var hemma och var sjuk. Särskilt när jag var så stor så jag gick i skolan. "Om man var så sjuk så man behövde vara hemma - då skulle man ligga still och bli frisk". Ja - det var inte alltid bättre förr.... *s*

http://hallongumman.blogspot.com

 
Ingegerd

Ingegerd

27 oktober 2011 06:57

Jobbigt med intrång, har också bytt lösen men säkert inte på allt o det är lite jobbigt. Var jag med på Bloggtoppen?? Jo säkert men jag är med på så många sajter....

Mys du idag, det är härligt!

http://yoycefunderingar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards