Bidrottningen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Bidrottningen - 5 augusti 2011 11:12

Två nya layouter gjorda. Nu i värmen har jag suttit och insupit inspiration och tips från gamla Scrapbooking mm-tidningar. Finns ju massor med fina layouter där att lifta.


 


Helgen skall visst bjuda på svalare väder. Gillas av mig!

Vi drar norrut.   

Av Bidrottningen - 3 augusti 2011 20:57

 

Ibland är det riktigt roligt att tömma postlådan! 

Jag fick mina efterlängtade tidningar idag. Har skickat efter dem från England minsann. Gamla nummer visserligen men nya för mig. Och man får en clearstamp med varje nummer. Bara en sån sak!


ANnars så har jag mest förbannat solen å värmen idag. Hållit mig i skuggan gjort så lite som möjligt. Det senare är jag ju (tyvärr) ganska bra på, vilket tvingar mig att hänga med på Rivstart 2.0


Har bokat tid till mig å stora R, hos en (för oss ny) tatuerare. Vi skall göra en varsin, likadan, tatuering. En "mor å dotter-grej" alltså. Kul. Min idé och hon nappade på det direkt.

Av Bidrottningen - 1 augusti 2011 13:13

Har gjort några fler layouter. Två är scrapliftade. Den första från tidningen Scrapbooking mm. Den andra från en blogg...kommer inte ihåg vilken, tyvärr.


 

      

 

Den här är ju också "liftad". Av Mahlin. Kolla hennes galleri, layout nr 40-41 nånstans ("Anguish") ( Beror på hur många nya hon lagt in... *s*)

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards