Bidrottningen

Alla inlägg under mars 2011

Av Bidrottningen - 1 mars 2011 12:36

 


I min jakt på ett recept på Ingefärsmarmelad (varför köpa när man kan göra själv) hittade jag denna blogg från/av "Suss"!

Vet inte riktigt vad det är men den tilltalar mig!! Kanske de läckra recepten och fina matbilderna. *kurr*

Kika in du  med!

Av Bidrottningen - 1 mars 2011 09:39

När det var dags (trodde vi) att slussa tillbaka lilla M till dagis slår febern till IGEN!  

Så nu blir det ytterligare några dagar hemma. Ont i örat hade hon igår kväll också. Seg förkylning det här!


Och ute lyser solen så fint och lovar en fin vinterdag...men vi får vackert stanna inne. Kanske skall passa på och baka lite vetebullar så vi kan göra semlor till kvällen...?!

Av Bidrottningen - 1 mars 2011 09:36

 


Här är dopkortet jag gjorde i helgen. Och trots att jag har en HEL del prylar så fattades det när jag skulle sätta igång. Det fick bli lite tyll i nederkanten på "klänningen". Inte bäst, men hyfsat bra.

 


Det svarta finns inte på kortet!  

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards