Bidrottningen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Bidrottningen - 12 augusti 2010 18:26

Blir jag idiotförklarad nu? *s*

Satt och kollade lite på Tradera, på stämplar.

Denna t ex

 

Då kom jag att tänka på denna låt....

  


Och när vi ändå har Boyz II Men på tapeten, har ni hört denna??

SÅÅ bra. Synd bara att jag inte skulle kunna tänka mig sjunga den för MIN mamma.......  

Av Bidrottningen - 12 augusti 2010 12:15

Känner mig lite "dator-less" just nu. Det blir alltid så att sätter man sig här så blir man sittande allt för länge. Försöker ändra på det!


Istället scrappar jag på kvällarna. Två LO-er och ett kort, minsann, har det blivit.

 

Sen har jag och "gubben" tagit upp en gammal...."hobby" också. Vi gav oss iväg till Säters GK i söndags och dammade av våra golfklubbor. Det var riktigt kul! Så kul att vi blev medlemmar. *s* Så nu skall det pangas boll!  Och det är ju "gratis" motion också.....eller "gratis och gratis". *ag*


Drivingrangen:


Klubbhuset med shop coh restaurang. Ett gammalt svinhus, faktiskt!

   

Av Bidrottningen - 3 augusti 2010 23:37

Det blev två LO´er till igår. Den sista är väl inte den bästa jag gjort. *s*

Blev lite trött.....

Precis som nu, så ni får hålla till godo med "obeskurna" bilder.

Först lilla M, bara 1 dygn gammal.

   

Av Bidrottningen - 2 augusti 2010 18:49

Dagens lyxlunch.


Frasvåffla med hjortronsylt och grekisk yoghurt smaksatt med vanilj.

Mmmm.....  

Av Bidrottningen - 2 augusti 2010 18:39

Så har jag då äntligen fått "tummen ur" och dammat av mina scrapgrejer igen!  

Hade ett litet scrap-minimaraton igår, trots barn som sprang runt omkring...ja mest lilla M då som gääärna är med och kipper å klistrar. *s*


Fyra st LO´er fick jag ihop med en femte på g. Skall strax ta fram prylarna igen! Lika bra att passa på. Gräsänka är jag också några dagar så jag har all tid i världen...jo just ja! *s*


Första LO´n är semesterns sämsta foto. Skulle fota en fin grön äng (på väg i bilen från ett ställe till ett annat...) med en massa svart-vita kalvar....men var 17 tog DE vägen?? *s*


Fler semesterfoton.

 

Och så några på barnen. (Lilla M fortfarande kvar på scrapbordet *s*)

 


Fler kommer snart! :-D 

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards