Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Det kom ett brev...

Av Bidrottningen - 21 augusti 2010 11:22

Det är SÅ kul att gå till postlådan och få nåt KUL i den. Istället för en massa fakturor å räkningar. *blä*

Det här kom igår:


Köpt på Nettans scrapbooking4you. Snabbt levererat var det också! Tackar!  


Så nu har jag gått lös på cardstocken som en galning.  

Kanske syns på denna LO?


Måste nog säga att noterna blev min favorit! Men..jag har inte testat klockorna ....än.


Några kort har det också blivit:


Har gjort en LO av den cardstock jag "maskade" allra först.

 

 
 
Lena

Lena

22 augusti 2010 09:48

Men så kul att se att du handlat hos "grannen" - den butiken ligger ju här i Köpingen!!! Fast jag har faktiskt bara varit där 1 gång tror jag. Stortjejen tjatar om att scrappa och köpa grejjor men jag är livrädd för att fastna i det - har ju fullt sjå med mitt garnlager.
I morgon börjar skolan - då hoppas jag få en lugn stund och få iväg ett mail!!

Kramis!!!

http://lenasnystan.blogspot.com

 
Alle

Alle

22 augusti 2010 11:01

Ser ut som du kommit igång rejält...snyggt!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

22 augusti 2010 17:39

Oj vad du pysslar. Det blir jättefint!

http://hovdamen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards