Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Trycket lättar....

Av Bidrottningen - 13 juli 2010 22:08

(Bilden lånad på nätet)


Nu när vi haft vår andel av åska och regn så har luften "klarnat" ganska mycket. Svalt och skönt ute. Tyvärr tar det lite längre tid att "vädra ur" huset.


Vågen har gått på semester nu, ifall nån undrar. *s* Jag kommer inte ha tid (eller lust) att räkna kalorier så noggrant som jag ....borde. Men till hösten då tar jag tag i det som är kvar av dallret!  

 
 
Carina

Carina

14 juli 2010 20:34

Inte en droppe regn de sista veckorna har vi fått här i Gävle, rena öknen snart!
Skulle mysa så otroligt på en riktigt busväder om så bara för en dag!
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards