Bidrottningen

Alla inlägg under mars 2010

Av Bidrottningen - 9 mars 2010 21:37

ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur....och kört ett pass på crosstrainern!

Tog ett lagom jobbigt pass på 20 minuter. Det är lagom att börja med. Jag vill ju kunna gå i morgon också!   

Jag är nöjd!

 

Av Bidrottningen - 6 mars 2010 10:31

Mammas lilla "Muffin".....lilla V, blir 8 år idag!!

Hipp hipp hurra!!!!!!!!!!  

 

Av Bidrottningen - 3 mars 2010 20:32

*haha* Nyss när jag var in här så var det helknasigt. ÅÄÖ blev andra tecken och även siffertangenterna blev fel! (Men det var INTE fel på mitt tangentbord, det funkade bra i word!)


Jag ville bara visa presenten jag fick av lilla V idag. En jättefin teckning som var noga inslagen i en egenhändigt tillverkad kartong med tillhörande lås och nyckel i papp! Det ni!

Ja ni ser ju själva vad det föreställer?!!  

Min drömbil Volvo C70 Coupé! Han vet vad mamma vill ha han! *s*

Av Bidrottningen - 1 mars 2010 13:53

*   *       *    *     *            *         *      *

  *    *     *       *   *    *         *      *

*          *    *      *         *       *      *     *

   *      *        *        *           *         *  *


Bara en massa jä-a snö....NU är jag officiellt TRÖTT på snön!

Fler med mig ?

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards