Bidrottningen

Alla inlägg under december 2009

Av Bidrottningen - 3 december 2009 22:13

Nu kan jag lägga ut bilden på den adventsljusstake som jag altrade till stora R. Hon som e så anti-julen. *s* Tror hon blev glad över den. Men om de använder den sen, är ju en annan sak. *s* Nåja. Jag hade kul när jag gjorde den!  

 

Av Bidrottningen - 1 december 2009 22:35

Ja så var det dax för att besöka en julkonsert igen. Jag går in med öppet sinne men inser att förra årets Peter Jöbackkonsert kan INGEN överträffa! *s*

 

I år tar jag med mig stora A och svärmor. Anledningen till att stora A får hänga med trots att det blir sent, är att hans stora idol är med!

MÅNS!

Skall bli kul att se hur han upplever det hela! Stora A alltså! *s*

Jag gillar Shirley bäst i den kvartetten, Sonja efter henne. Måns är helt okej. (CaraCaramia) Sanna är väl mest: "åkej".

Jul
Av Bidrottningen - 1 december 2009 22:19

Har efter ett besök hos Ingegerd in sett att jag efter fyrtio....*host*....tjugosex år ..inte lyckats bli framgångsrik.


Inte om man går efter Lana Turners ord:

Framgångsrik är en man som tjänar mer pengar än hans hustru kan göra av med. Framgångsrik är den kvinna som hittar denne man.    

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards