Bidrottningen

Alla inlägg under december 2009

Av Bidrottningen - 12 december 2009 20:02

Nyss var det reklam för Camilla Läckbergs deckare ( i filmform) på SVT1. Stenhuggaren. En av rollerna spelas av Niklas Hjulström..."Cue" ni vet?!! Kommer ni ihåg låten?


Har så här i elfte timmen (nästan) kommit på att jag skulle vilja ha en sån här av tomten. En blingad, turkos!!  

"Tomten" är informerad.    Frågan är bara om det är för sent??

Av Bidrottningen - 11 december 2009 18:49

It´s Friday!!!   


Och nu till allvarliga saker!

Idolfinalen.

Kan det gå på annat sätt än att Erik vinner?!!!

Med låtar som Europes "The final countdown" och Queens "The show must go on" är Calle chanslös. (Sorry Smulan ;-))

Av Bidrottningen - 10 december 2009 22:08

Måste bara påminna er om denna underbara sång.

 

Jul
Av Bidrottningen - 10 december 2009 21:26

 

Mitt julswapps paket har kommit. Eller jag måste faktiskt säga MINA julswappspaket! Jag fick TVÅ!     

Jag uppträdde mycket vuxet och lät bli att slita upp papperet på direkten. Funderade ett tag på om det räknades som fusk om jag öppnade dem när ingen såg på, men jag gissade mig till svaret själv. Jobbigt att va vuxen ibland!

Men det är ju bara 14 dagar kvar.

Jul
Av Bidrottningen - 9 december 2009 22:30

 

Mia lottar ut snygga smycken på sin blogg! Kika in och delta!!

Av Bidrottningen - 8 december 2009 21:11

Idag har jag köpt julklapparna till lilla M´s dagisfröknar. Det fick bli varsin liten glöggmugg och till dem en påse glöggkryddor, ett paket russin och en liten chokladbit. Allt skall såklart packas in snyggt (vad trodde ni?!! *s*)

Jag visste precis vilka muggar jag skulle köpa och jag hade tur som hittade några överhuvudtaget. De är slutsålda på många ställen. De röda var slut på "vårt" Cervera så det fick bli julbockarna och hyacinterna. Visst ÄR de snygga?!!!! De säljs i 2 pack och det är 5 fröknar så jag får behålla en själv!! *Yey*  

 

Jul
Av Bidrottningen - 6 december 2009 22:08

 

Idag har jag gjort lite vit chokladtryffel med lingon. Favoriten från förra julen. Men denna gång valde jag att inte rulla kulor. Tycker det var mycket smidigare så här!  

Receptet kommer från systrarna Eisenman´s bok Vinterns söta.

Jul
Av Bidrottningen - 5 december 2009 23:23

Hos Husligheters blogg kan ni vinna Yankee candles.

Skynda! I morgon dras tre vinnare!!

 

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards