Bidrottningen

Alla inlägg under september 2009

Av Bidrottningen - 8 september 2009 18:35

 

Hur ser det ut här NU DÅ???

Helt nytt och var hittar man allt? Nåja det ger sig väl..?

Jag skulle blogga matutmaning nr 6 (tror jag det är). Det har gått ALLDELES för lång tid sedan jag utmanades av Jenny och jag fick lov att göra en lite reducering av utmaningen denna gång. Hoppas det är ok Jenny..?!!

Jag hoppade över smörgås-delen för den ser väldigt mycket ut som mina frukostar, för det mesta. Jag sijktade istället in mig på smoothien, med vissa ändringar av ingrediens.

Jag hade ingen havrekli eller sesamfrön så jag tog lite solrosfrön istället. Inte så bra kanske för de förblev till största delen hela och fastnar således i sugröret! *s*

Men annars så var det gott. Lite annorlunda smak med havremjölken, även om jag gillar den.

På det hela taget ett klart godkänt betyg från mig. Det här skulle vara en toppenfrukost om man har lite brådis och bara hinner göra nåt snabbt. Det går ju t o m att sörpla i sig den i bilen på väg till jobbet. :-))

Av Bidrottningen - 4 september 2009 23:39

Hastigt och lustigt (?) blev det så att jag och barnen skall hänga med stora T på en jobbresa till Finland i morgon. Minst ett barn blir med. Två har valmöjligheten att stanna hemma hos farmor å farfar.


Det blir med blandade känslor jag hänger med. Bara en sådan sak som att sova på en båt.....hur fasen skall DET gå?? Jag som vaknar bara vovven knorrar lite i sömnen på nedervåningen. Jaja. Jag får väl sova när vi kommer hem annars. *s*


Lite god choklad (ABSOLUT bara 85%ig ;-))) och annat gott, kanske jag kan shoppa i alla fall.


Ha en bra helg allihop!

Av Bidrottningen - 2 september 2009 22:27

Den här skylten skall jag nog köpa....ett par tre stycken av! :-)))

Av Bidrottningen - 2 september 2009 19:49

Fick en stund över idag så jag tog med lilla V och drog till stans stora  "köpcenter". Där hittade jag (och köpte) ett par nya träningsbyxor på Stadium. I den härliga färgen....svart! *s*

Sen blev det en sväng på BR Leksaker och Game Stop också. Därifrån fick vi visst med oss ett PS2 spel LEGO Batman och ett mixat spel till mammas (rosa) PSP. Nåt med ett tetrisliknande spel och Sudoku bl a. SÅNT gillar jag! *s*


Jag har försökt konvertera filmer också för att få in på PSP:n men där gick jag bet. Någon vänlig själ som kan upplysa mig därute kanske??? Det felar när jag skall skapa mappen att ha filmen i.


I morgon bitti blir det dock inte tid till nån promenad, då är det "ge järnet" som gäller för jag skall hänga med stora T på en jobbresa. Lite bl a för att lära mig hitta så jag kan köra dit själv sen. *hjälp* 

Flen, skall vi visst till. Lilla M´s dagis har planeringsdagar torsdag-fredag så hon får också hänga med. Kanske vi kan smita in på nåt trevlig köpcenter på vägen, för vi HAR ju lunch och fikaraster även på resor!! *s*



Av Bidrottningen - 1 september 2009 17:30

Jag plockade bort gårdagens inlägg om träning. De såg inte så "trevliga" ut. *s*

Kanske inte detta gör heller men...? ;-))

Jag plockade fram mina grejer igårkväll för att, i dag på morgonen, ta en... powerwalk (låter snitsigare än "promenad" *s*). Men gårdagen blev sen, alldeles för sen, så i morse när klockan ringde 06.15 tillät jag mig att somna om i tre kvart. Vilket jag nu såklart ångrar, men men.

Grejerna är framme nu! Skulle egentligen ha investerat i ett par snygga byxor att ha....men VAR hittar man sådana till ett rimligt pris??

Stadium, Intersport eller Ica MAXI? *s*

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards