Bidrottningen

Alla inlägg under augusti 2009

Av Bidrottningen - 1 augusti 2009 21:05

Värsta besvikelsen är över. ;-))

Och lilla M mår oförskämt bra! Lite feber i morse, sen inget mer idag. Hoppas det är över nu!


Stora T berättade att vagnen skall in på service (småfel att åtgärda) på måndag. OCh vi får inte tillbaka den förrän på ONSDAG!!! HUR skall jag klara mig utan den här på gården??? *ag* Bra att få felen åtgärdade för på torsdag bär det av mot Kolmården och nu är det för TRE nätter! *rekord*


Maten går bra. GI och LCHF-tänket funkar och jag äter sällan av kolhydratrika matvaror. Just nu är det min egen coleslaw som gäller och baconlindad halloumi är en STOR favorit som "kvällssnacks"!!


Häromdagen när barnen åt stuvade makaroner och köttbullar gjorde jag blomkålsmos som jag kryddade med muskot. GOTT!!

GI

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards