Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Ikea utbytt!

Av Bidrottningen - 30 augusti 2009 20:24

Det bidde ingen tripp till IKEA idag, som jag sett fram emot. Det blev en skogstripp istället och det gick lika bra!

Bäst var väl ändå fikapausen. *s*

Skörden blev god, måste jag säga. Kanske 3 liter svamp. Trattkantareller och "vanlig" gul kantarell. Den senare brukar vi inte hitta så mycket av! I dag fick vi MYCKET! Vissa svampar fick dock stanna kvar i svampskogen!!

Vi avslutade trippen med att åka till svärisarna och få mat serverad. Kan det bli bättre??! ;-))


 
 
Jenny

Jenny

31 augusti 2009 09:33

Åh, vad jag är avundsjuk - kantareller som är sååå gott !!!
Men jag är livrädd för fästingarna, så aldrig i livet jag ger mig ut i skogen...

http://hallongumman.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

1 september 2009 09:39

Hmm...ser att jag har missat två inlägg om motivation - eller? De dök upp på Bloglovin, men inte på bloggen, har du tagit bort dem? Jag har också jättesvårt med motivationen nu. I helgen mådde jag illa och åt bara onyttigt och inte har jag fått tillbaka varken ork, aptit eller motivation än. Men vågen har gått upp 1 kg så jag känner att det är dags att göra något snart - har du någon bra idé på hur vi ska få igång oss? Jag antar att det är väl bara att sätta igång och komma över det första jobbiga som tar emot. När man väl får in vanan så är det inte så farligt - och VI MÅSTE!! Inga ursäkter, inga undantag!

http://hallongumman.blogspot.com

 
Mia

Mia

1 september 2009 12:06

Åh vad härligt! Ser att jag nog måste bege mig ut i skogen denna vecka! Kul att trattisarna börjat komma upp också!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards