Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Mors lilla Olle.....

Av Bidrottningen - 26 augusti 2009 21:13

I kväll kom svärföräldrarna förbi. De hade med sig 10 liter blåbär som vi skulle få!!! MUMS!

Stora R, som för tillfället (mycket nöjd) vaktar en kompis´ lägenhet, kom hem en sväng och fick, när hon stack iväg igen, i farten med sig en halv flaska mjölk och några deciliter blåbär. Ungdomar! *s*


Ni som har bra recept med blåbär inblandat är hjärtligt välkomna att höra av sig!!

Jag har ju ett *harkel* recept på smoothie med blåbär, som jag SKALL testa....snart! (Ha tålamod med mig Jenny! *s*)

 
 
Alle

Alle

26 augusti 2009 22:53

Den hinken skulle jag vilja ha...så gott med blåbär! En sån tur du har!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

27 augusti 2009 09:42

Åh, vad härligt med så mycket blåbär! Mitt tips är att frysa in och ta fram lite i taget. Det passar ju till så mycket: med gröt eller flingor till frukost, smoothies ( du får hur mycket tid som helst för utmaningen - ingen brådska! ), kakor tex muffins, tårtor ( budapest med grädde o blåbär - såå gott! ), blåbärssylt, blåbärskräm, blåbärssoppa ( hemmgjord är såå god!), i ugnspannkaka - jag kan hålla på i evigheter ;)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Mia

Mia

27 augusti 2009 12:32

Gosh, det var inte dåligt! Jag tycker det är aptrist att plocka blåbär, men bara få en hink så där! Underbart!
Ja, jag hade också behövt någon som sparkade ut mig, dessutom skulle jag behöva någon som lär mig tycka om att motionera! Det sägs att man kommer dithän då man inte kan leva utan att motionera, och dit har jag inte kommit. Jag gympar två gånger i veckorna på terminerna, men herregud, hittills känns det bara som en plåga, inte roligt alls, det är under tvång och nästan pistolhot jag går dit! Varför ska det vara så svårt???
Förresten... jag hoppas jag nästa vecka på mig med utmaningen också, jag har inte hunnit och imorgon åker jag till Norrköping över helgen! Jag är dock sjukt sugen på att scrappa!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards