Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Hmpf!

Av Bidrottningen - 21 juli 2009 23:46

Ja hur blev den då, bröllopsdagen??

Måste nog säga: SÄMRE än väntat!

Stora T fick SÅKLART en körning till Hudiksvall ikväll och jo den måste ju gå före. Det är ju en del av företaget och pengar behöver vi ju.....*suck*

Och jomenvisst, hade han glömt av dagen.

Så här sitter jag med mitt glas vin och enda sällskapet är en trött hund som tvättar sig själv (urk *s*) och tv:n.


Lika bra att gå och lägga sig. Stora T kommer hem nån gång runt 4-snåret och jag brukar ALLTID vakna. Hoppas jag somnar om sen bara!


Lilla V har tillfrisknat och det är fritids för honom också i morgon. Jag har lite att göra! Funkar inte att jobba med barn hemma. *s*


Natti!


PS Visst blev buketten fin, trots att de inte hade limegröna gerbera. Bara limegröna rosor men rosor skall vara röda, tycker jag!

 
 
Jenny

Jenny

22 juli 2009 08:05

Vad tråkigt att körningen sabbade er dag! :(
Buketten är jättefin. Jag har aldrig sett limegröna gerbera, men de rosa har precis perfekt färg, tycker jag. Och röda rosor är aldrig fel - fast jag tycker om vita och rosa också så de få gånger jag köper rosor så velar jag i en evighet innan jag kan bestämma mig ;)

http://hallongumman.blogspot.com

 
lena

lena

22 juli 2009 09:48

Tråkigt att det blev så.... Vi har bröllopsdag i morgon (15 år...) men brukar aldrig fira. Trots det hintar jag lite i förväg för det är ju kul om han kommer ihåg det i alla fall. Nu brukar det ordna sej eftersom barnen har namnsdag i fruntimmersveckan och de brukar komma ihåg att vi gör en tårta för att fira namnsdagar och bröllopsdag, så de brukar påminna honom!!!
Kul att det blev så bra med husvagnen!! Lite avis, har alltid tyckt att det verkar så mysigt med husvagn... fast jag undrar hur mycket jag skulle sova om vi skulle sova alla i samma rum... Skulle nog behöva en jääääättestor med flera sovrum!!!

Är lite orolig och nojjig nu igen - du vet.... hoppas allt går bra och det löser sej i alla fall!!

Kram kram!!

http://lenasnystan.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

23 juli 2009 07:58

Det är inte semlan du ska koncentrera dig på - det är smoothien. Den är GI! ;)Jag är inte riktigt nöjd med min nya layout än, men jag jobbar på det! Jag har gjort utmaningen - men jag tänker inte avslöja något - du får vänta tills jag bloggar! he he
Det hade varit jättekul om ni hade kunnat komma förbi på en fika i helgen, men vi bor ju inte direkt grannar till Norrtälje :/ Tyvärr vet jag inte ett dugg om campingar - om ni inte vill ställa upp husvagnen på vår parkering? Vi har en jättefin lekplats ( med tillhörande lekkamrater ) och vårt badrum är urtjusigt och toppmodernt! :)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

23 juli 2009 15:01

"Du och ungrarna" - *HA HA HA* - tack för det gapskrattet, precis vad jag behövde idag! :D
Synd att vi inte bor närmre varandra. Mina ungar hade jublat om jag hade sagt att vi skulle campa på gården med er. Och vi hade gärna varit hundvakt också!
Lycka till med utmaningen! *jåller tummarna*

http://hallongumman.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

23 juli 2009 15:02

"jåller tummarna" - där fick jag för att jag gapskrattade åt dig.
"håller tummarna" skulle det ju naturligtvis vara!

http://hallongumman.blogspot.com

 
Mia

Mia

23 juli 2009 23:03

Trist att det blev på det viset att han var tvungen att jobba. Sånt är livet ibland dock... tyvärr...
Buketten var himla fin i alla fall!
Vi har vår första bröllopsdag på torsdag nästa vecka och ska gå ut och äta lite gott. Är inte så säker på att maken skulle kommit ihåg den iofs om jag inte påmint honom. Men å andra sidan är det vår första, då är det nog lättare att komma ihåg. Vi får väl se om 5 år!!

Jag har svarat lite på dina kommentarer i min blogg! :-))

http://winyan.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

25 juli 2009 11:51

Jag fick inga blommor på bröllopsdagen...han bjöd på pizza...jisses va romantiskt!
Hoppas att du har det bra...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

28 juli 2009 15:36

Jag behöver en spark i baken - vad säger du, från och med måndag är det ALLVAR - då kör vi igång igen! På med stegräknare och bort med kolhydraterna - är du med?

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards