Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Idiotförklarad??

Av Bidrottningen - 24 maj 2009 17:45

Ibland funderar jag på om jag mist förståndet.

Som igår t ex, när jag skulle hämta mitt armbandsur hos....en Smyckabutik. (Skulle byta batteri men de lyckades pilla bort sekundvisaren så den fick lov att stanna ett par dagar för reparation :-/ )

Och när jag får klockan i min hand så......"njae det här stämmer väl inte????"

Bandet till klockan är delat och jag fick för mig(?) att ena delen var ...fel. Att de blandat ihop den med annan klocka. Men märket stämde och jag tvivlar på att det finns samma modell på armband, i annat utförande, så jag tog i alla fall emot klockan och åkte hem. Men det gnagde i mig och jag letade som en besatt efter foton på mig och klockan. Såklart fanns det inga foton som visade rätt del av klockan, det gick bara att ana. Och jag anade att jag fått rätt del med mig hem.

Men fasen vad irriterande...känner mig SÅ korkad!

Det är ungefär som när man skall knappa in koden på visakortet när man handlat. Jag KAN koden, har knappat in den en miljon gånger snart, men ibland.....TOOOOMT i skallen.

 
 
Jenny

Jenny

24 maj 2009 20:15

Nä, vad irriterande! Du har säkert rätt om klockan, man ska lita på sin magkänsla - fast man vill ju ha det bekräftat.
Min GI går ganska bra, fast jag är inte 100 % - bara 95 %. Men motionen har gått käpprakt åt fanders de sista 3 veckorna. Jag måste komma igång igen, men motivationen ligger på noll. Jag har i alla fall bara 2 kg kvar, fast jag ville liksom inte skylta med det när jag vet att det inte går lika bra för dig. Det mesta sitter på magen och det döljer tröjorna riktigt bra så det syns inte - men jag vet! - så bort ska dom. Om de inte försvinner under sommaren så ska jag köra ett hårdrace till hösten. Har du funderat på att prova LCHF? Jag tycker inte det är något man ska hålla på med resten av livet ( de äter ganska mycket mättat fett och det är ju inte så bra ), men som bantningsmetod fungerar det tydligen jättebra. Min mamma började för 2 veckor sedan och hon har redan gått ner 4 kg och tycker det är jättelätt.

http://hallongumman.blogspot.com

 
Mia

Mia

24 maj 2009 20:35

Ibland är man bara så korkad! Jag skulle ge koden till porten en gång, till någon som ringde och trots att jag knappat in den massor med gånger och dessutom gjort det bara två minuter innan, var det helt stopp!! Kan det vara så att man har för mycket i hjärnkontoret tro?

http://winyan.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

24 maj 2009 21:14

P.S Glömde skriva att jag hade 6 kg att gå ner, så det är "bara" 4 som jag blivit av med - ingen hjälteinsats direkt, men svårt ändå! Och GI - det tänker jag inte sluta med när vikten är där den ska - det tänker jag hålla på med resten av livet! Så jag ska nog få med dig också förr eller senare ;)

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards