Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

Rosor är inte bara röda

Av Bidrottningen - 15 februari 2009 15:11

Måste visa vilka häftiga rosor jag fick av stora T i fredags. HUR gör de dessa?? För de kan väl inte vara så helt....naturligt?? Jenny...du som är florist, vad säger du?? ;-))

Tillsammans med rosorna fick jag även en ask choklad. Chokladbitar i form av hjärtan som var så.....jä-a sliskiga att barnen fick käka upp dem! *s* Jag gillar BARA mörk choklad!!


Förresten....bokade vår "semester" nyss. Det blir Legoland för oss i sommar! Skall bli spännande för jag har aldrig varit där. Har läst att det är dyrt där så vi får väl snåla i vår, så vi kan köpa på oss......lite MER lego....som om vi ens behöver en enda yttepytte legobit till i detta hus! *s*

Jag har även meddelat familjen att JAG vill se Skagen också, innan vi lämnar Danmark! Skall packa ner lite akvarellpapper och färger och göra som de stora mästarna gjorde. *ag* Men kul skall det bli! 

 
 
Alle

Alle

15 februari 2009 23:05

Så vackra!
Jag fick också "sliskiga hjärtan" men jag tycker de är goda jag...fast jag föredrar mörk choklad jag också!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

16 februari 2009 10:01

Åh, vilka fina rosor! Jag har aldrig sett sådana förut, men de måste vara framodlade för att se ut så där. Ibland ställer dom rosorna i färgat vatten för att få en speciell färg, men det blir mer strimmigt och inte lika fint.
Jag håller med dig - mörk choklad ska det vara! :) Redan efter några dagar med GI så börjar jag få svårt för sötsaker. Jättebra att det är så, men konstigt att det går så fort! Vi åt så god GI-mat i helgen. Jag ska försöka hinna med att blogga om det ikväll. Håll utkik! ;)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Kamilla

Kamilla

16 februari 2009 10:06

Hej! Ang din fråga om markörerna så ja, man kan använda dem som berlocker också (:

http://Kamillastickar.blogspot.com

 
Pia

Pia

16 februari 2009 10:08

Vilka häftiga rosor!
Polkagris-rosor!!

Legoland blir nog uppskattat av alla och Danmark är ju ett mysigt land att semestra i, men tyvärr så är ju svenska kronans kurs så dålig att det numera är dyrt att handla i Danmark. Vi var på Legoland för 11 år sedan och då var mina barn 2,6 och 10 år.De gillade det alla tre! Men för tonåringar så är ju lego-karuseller lite för "snälla".

*Ha en bra vecka!*

http://40plus.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

17 februari 2009 10:17

Vilken otur att du inte gillar "gryn". Det blir liksom inte så mycket kvar att välja på då. Men du kan ju alltid äta potatis som fått kallna först och sedan värmas upp - det är ju lågt GI :)
Jag är inte heller så förtjust i couscous, men bulgur är jättegott! Storebror sa till och med att det var godare än ris :), fast det var inte fullkorsvarianten han menade då.
Vi var på Legoland för två år sedan och det var jättekul! Vi ska åka dit igen när barnen är lite större. Jag tyckte inte att det var så dyrt? Eller minns jag fel? Fast vi satte en gräns i leksaksaffären - bara köpa en leksak.

http://hallongumman.blogspot.com

 
Pia

Pia

18 februari 2009 18:40

Har du läst i min blogg om hur det gick idag med att dra ut tänderna?????
Kan ju säga att jag ångrar mig att jag INTE sa stopp för tandställning och drog mig ur det hela innan dagens tandläkarbesök!!
Hoppas du haft en bättre dag än jag!

http://40plus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards