Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Hemma idag

Av Bidrottningen - 11 februari 2009 08:56

Lilla M är hemma med mig idag. Vi tog ledigt. Det var ett barn på dagis som varit hemma pga magsj-a *uäk* så jag håller lilla M hemma nån dag , för säkerhets skull och hoppas på att vi klarar oss!

Tänkte ta fram scrapgrejerna på eftermiddan när stora A kommer hem från skolan.  Lilla V skulle följa med en kompis hem så det blir lungt idag. *s* Annars så brukar "alltid" bröderna bråka. Är det inte bråk om vem som skall städa vad, eller någon som tagit någons saker så är det nåt annat. *suck* De mår bra av att vara ifrån varandra ibland.


Slängde in en bild på världens sötaste djur (surikaten), taget på Eskilstuna Zoo i somras.  Vi fick t o m med oss stora R, då!! Tror hon hade det ganska hyfsat trevligt med oss andra. Jaja, hon HADE ju mobilen med sig! *s*

 
 
Jenny

Jenny

11 februari 2009 11:03

Smart drag att stanna hemma! Jag håller tummarna för att ni slipper magsjuka - allt utom det, eller hur?
Vad gäller Gran Canaria så är det faktiskt mannen som vill utomlands ( själv är jag lite flygrädd så jag är så nöjd om jag får stanna hemma ) så jag "hänger på" för hans skull. Jag har ingen direkt förväntan - det får bli som det blir. Men, det ska bli skönt med lite värme och sol förhoppningsvis.

http://hallongumman.blogspot.com

 
Alle

Alle

11 februari 2009 12:42

Hoppas ni slipper magsjukan...inget kul det!!

Så ni ska pyssla idag...jag är inne i ett kort stim tror jag...får inte till en endaste layout...det vill sig liksom inte...
just nu tycker jag att kort är roligt...så det får väl bli det ett tag...
Blir kanske lite tjatigt på bloggen när det bara finns kort att titta på ?
Ha en skön pyssel dag...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

11 februari 2009 13:05

Japp, hos mig är det ommöblering som gäller :) Det finns nästan inget att göra på jobbet, så jag försöker sysselsätta mig med allt möjligt och bloggen är ju roligast :)
Jag flyttade min blog till blogspot bara för att det är så enkelt att ändra om och lägga till saker på bloggen. Html-kod är inte riktigt min starka sida ;)
Jag la till dig i min länklista, men bloggagratis har inget rss-feed så du hamnade nästan längst ner - tyvärr. Men jag använder Blogglovin så jag har koll ändå!

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards