Bidrottningen

Alla inlägg under januari 2009

Av Bidrottningen - 1 januari 2009 20:00

Gårdagkvällen gick bra för vovven. Tabletterna han fick gjorde susen och han låg och sussade gott när tolvslaget kom. Visst...vi hade radion på i köket (hög volym, Mix Megapol=dunka-dunka *s*) och tv:n skvalade i vardagsrummet så det var nog inte mycket av knallandet som hördes in till oss.

Idag är allt som vanligt igen. Det kom några små smällar när vi promenerade hem från mor (bjudna på mat) men han verkade inte höra dem.


Förmiddagen och nu på sena eftermiddagen/kvällen har jag ägnat mig åt matplanering. eller...jag har inte kommit så långt i själva matlisteskrivandet. Jag har suttit och läst in mig på VAD jag (vi) "får" äta nu snart. Jag känner mig taggad! Om så många andra fixat det. Varför skulle inte jag kunna det??!!??

Gick ner en 6-8 kilo för ett antal år sedan med Aftonbladets "bantningssida". Hyfsat smal och snygg(?) lagom till min kära broders bröllop. (Hur många år blir det nu i sommar BRORSAN???? *blink*, 5 eller??? Ja fasen det BLIR det va??!!)


Tillbaka till GI. Enligt mor så har visst Lotta Bromé gått ner m hj av GI så jag letade reda på hennes menyer mm på sr.se. Där finns det lite att läsa också för den som vill!


Nä nu skall jag återgå till mina böcker och pappersutskifter (med datorerna inga papper....HA!!). Men först skall jag servera lilla V och stora A varsin portion kladdkaka. (Rester från gårdagens middag. *mums*)

De sitter och kikar på Cartoon Network, Fievel i vildawestern 2, som visst tog slut just nu. *s*


Ha det GOTT!

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Skapa flashcards