Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Vägning igår

Av Bidrottningen - 26 januari 2009 21:46

Ställde mig på vågen igår morse. Hade inga förhoppningar om ett negativt resultat (i ordets rätta bemärkelse) men döm om min förvåning när vågen visade på ytterligare 0.5 kg mindre. Totalt nu alltså: 3 kilo mindre på bara två veckor! Och då blev det lite fusk med tårtbit i veckan, några glas vin och några potatisklyftor på fredags kvällen. Nöjd är jag! :-)) Men jag måste erkänna att inte fasens SYNS resultatet inte. Jag kanske hade sett nån förändring om jag fotat min lekamen i startskedet men fotot KAN ju komma i fel händer. *ag*


Nu skall jag bara försöka få in lite raska promenader också. Har även en tränings dvd med Blossom Tainton (Back to basic) som jag tänker köra 1-2 ggr/vecka. Siktar jag på himlen, så kanske jag i alla fall kommer till molnen? ;-))

 
 
Alle

Alle

26 januari 2009 22:45

Bra jobbat! Heja på!
Så jäkla ont som jag har i ryggen...lär jag få sitta på min feta bak ett tag till...

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

27 januari 2009 22:15

Grattis! :) Vad kul att det går neråt! Du är superduktig,du!
Själv har jag råkat ut för en dunderförkylning och magsjuka samtidigt och det är ju bara att tacka och ta emot för då går inte vågen uppåt i alla fall - ingen smak och ingen hunger ;)

http://hallongumman.blogspot.com

 
Pia

Pia

28 januari 2009 09:56

Grattis till lyckade resultat 3 kg på 2 veckor är bra!!
Hur äter du?
Kan du berätta lite om veckans matupplägg? Tips om goda recept mottages gärna!!!
*Ha en bra dag!*

http://40plus.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

28 januari 2009 13:51

Jag skulle gärna vilja få receptet på TACO-soppa som du skrev om i min blogg.
TACK på förhand!

http://40plus.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

28 januari 2009 14:20

vad kul att du lämnade en komentar hos mig. jag är super nöjd med 5 kg på 2 veckor men vet hur jag funkar. Snart kommer platån, hatar platåer ;-) Du är ju också duktig ju. Du äter alltså GI med lite kolisar nu? Det kan väl kallas nystart om jag inte har fel. Det är inget fel i det, lyssna på din kropp tycker jag. Annars ger man lätt upp - egen erfarenhet talar här. Jag körde ju lite mer LCHF i somras och efter 4 veckor fick jag super ont i magen - det var inte att leka med och det gick inte över på 3 v. Då började jag äta lite potatis och bröd. Bättre efter det men det tog som sagt 3 veckor. Alla är helt enkelt olika.
Nu skall jag kolla runt på din blogg..
vi höres
Kram Malin

http://-viktenochjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards