Bidrottningen

Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Andras julklappar roligare...

Av Bidrottningen - 26 december 2008 22:40

Tänk att andras julklappar är så mycket roligare! *s*

Lilla M såg snabbt till att det var HON som skulle åka på  stora A och lilla V´s julklappar. En (två) skateboard(s). (De fick varsin, för det funkar bara inte att köpa EN!) Jag talade snabbt om för henne att hon måste ha en hjälm på sig och den letade hon snabbt upp. Sen stod hon på den där skateboarden och blev skjutsad fram å tillbaka, fram å tillbaka i säkert MINST en halvtimme! På sig hade hon julklappar från farmor å farfar, en prinsesskjol och snövit-tofflor.

De tog hon på sig, tillsammans med hjälmen, även på juldagen när hon skulle åka. *s* Det har blivit hennes skate-outfit.

Jul
 
 
bobos blogg

bobos blogg

28 december 2008 20:12

Hej!
Ja, Emmalisas klänning är söt! Den är köpt i Kristianstad på Toddler. Det är märket Me Too (superfina kläder. Märket hittar du säkert i en välsorterad barnklädesaffär! Klänningen är en tunika så om du vill som jag ha den som en klänning först så köp bara lite större storlek!
Ha det gott!
Lena

http://bobos.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

30 december 2008 15:08

Vilken cool skate-outfit! :)

Jag tänkte på lite andra "måsten" än bloggen, såna som är mycket tråkigare ;)

Jag får nog "fasa in" mitt nya GI-liv. Jag har försökt sluta med choklad i flera dagar nu och det går bara inte! Vilken abstinens jag får! Men jag har redan börjat förbereda mig så smått och handlat hem lite nyttigare mat och så ska jag försöka mig på att göra en matplanering för jan-febr ialla fall. Jag rapporterar hur det går!

Gott Nytt År!
*kram*
Jenny

http://hallongumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bidrottningen - 17 juni 2013 18:24


    Jodå det går neråt i vikten. :-) Tot 2,5 kg på 2 veckor. Blev ingen fastedag i torsdags, men idag! Å idag är det jobbigt! Hungrig å så jäkla sötsugen!! Hålli i! Håll i!   Helgen spenderades vid husvagnen tillsammans med "bara" ett barn (...

Av Bidrottningen - 3 juni 2013 22:33

Sitter idag och njuter av den svala luft som dragit in över oss. Det var bara FÖR varmt i helgen. Och kvavt!     Nog skall man väl prova "allt" eller hur?! Så jag har idag hoppat på det senaste(?): 5:2 "dieten" Blandat med Viktklubbs kalorirä...

Av Bidrottningen - 29 april 2013 21:52


    Bloggtrött så det förslår. Jag lever å andas. Med ett hus fullt med både barn och hundar (jo det blev 4 vovvar till slut....) är det fullt upp. Försöker hinna med lite pyssel också. Våren är på väg och med den husvagnssäsongen.    Kan ...

Av Bidrottningen - 30 mars 2013 12:00


....PÅSK!  

Av Bidrottningen - 26 mars 2013 18:54

Vikten fortsätter....UPPÅT!!!        Plussade 8 hekto i fredags!! Va f-n!!!! Surt, e det! Men jag fortsätter på min inslagna väg. I hopp om bättre resultat i framtiden! EN god maträtt är brynt blomkål med ädelost och tomater! Till det lite god ...

Presentation

Jojo 19981219 - 20110308

 

Djurskyddsföreningen NeverNeverLand

Yes please

 

Blog candy

 


  

Blinkies

ISO 9001 Training ISO 9001 Training Food_and_Drink Blinkies Free Smileys ISO 9001 Training TV Blinkies Free Smileys Free Avatars

Utmaningar/Challenges

 

 

 

Kategorier

Kalender

Senaste inläggen

Arkiv

Uppdaterade scrapbloggar

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Visitors

free counters

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards